torsdag 28. mars 2013

What a day / What a week

En uke med nyåpning av butikk, rett etter 10 dager ferie tar virkelig på... 15 timer lange dager, mye arbeid, og mye morro. I dag har vi re-åpnet nok en fin og fresh butikk i London. Min 2. nyåpning siden jeg flyttet hit for 6 mnd. siden... Føler meg heldig som har fått de mulighetene, og håper på fler! Dette er en av mange grunner til at jeg elsker jobben min.





Høydepunktene har vært mange, så skal ikke kjede dere med å ramse opp alt som har vært bra. Men jeg må jo innrømme at innleide ansiktsmaler, og ballong-dame var litt ekstra stas for barna, og meg...
I morgen er det tilbake til egen butikk og hverdag. Etter to annerledes og hektiske uker med lite søvn og mange inntrykk, gleder jeg meg faktisk nå til en helg hvor jeg skal gjøre minst mulig...

Snakkes!

Therese



Today we had the pleasure of opening a new store in London! It requires a lot of energy and work, but we sure had fun doing it. I love new openings, and this is one of the reasons why I love my job so much! I feel so lucky to have been participated in two new openings since I moved to the UK 6 months ago... I can only hope there will be more coming for me in the future. 
Tomorrow I'm back in my own store, before I will have the weekend off. My plan is to do as little as possible this weekend. I need sleeeeeeeep!
Oh! And yes, the balloon-lady and the face painting-lady were two of the highlights of the day for the kids, and me... 
See ya!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar