mandag 11. mars 2013

Hvis jeg var en mann...

Ville dette innlegget handlet om hvor nær døden jeg er, og hvor synn det er på meg...


I kveld går jeg til sengs med topplua på... I dag hadde jeg store planer om ett: "Derfor-er-mandager-så-bra-innlegg", men istede har jeg brukt kvelden min på utallige kopper med grønn te og honning, og  tre episoder med fire stjerners middag på nett-tv.


Siste nytt nå er at nattsokkene er kommet på, og en "vindunderpille" fra nabo-roomien er inntatt. Så her kan forkjølelsen bare prøve seg! Noe den jo også gjør... Men jeg gir ikke opp uten kamp!
Har jo ikke tid til å bli forkjølet. Familien min kommer om en uke, og vi har tett program...

Klokken er passert 21, så jeg melder herved om: Leggetid!

Nite nite
Therese

- I'm sorry, no post in english today. I think the pictures speaks for themselfs... Just be happy I'm not a man. Then this post would have been all about poor me this, and poor me that. 
I don't have the time to get a cold, so I'm putting up a fight! I will be back to the normal me by tomorrow, I'm sure!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar