søndag 10. mars 2013

Enkel morro

(iPhone pictures)

   

Akkurat kommet hjem fra en morsom dag/kveld med gode folk. Morro i London kan være så enkelt som, to bekjente og en venn av ene bekjente, tilbringe timer sammen rundt i byen, og vips så har hele dagen gått! Én øl på pub, ble fort flere øl, middag og rundtur i byen. La oss si vi gikk mye til venstre...
-Jeg tror gutta var imponert over "neste kvartal til venstre"-teorien min...


Egil vil gjerne ha meg ned igjen derfra... "Men jeg vil jo så høyt opp som bare mulig!"


Gutta goys på Trafalgar Square...
Jeg har hatt det SÅ morro, og ledd SÅ mye i hele kveld, at nå må kroppen hvile. Gamla på snart 27 (uff uff uff...) må i seng så hu kommer seg opp til kl 5 i morgen. Ville bare vise hvor lite som skal til for å ha det litt morro. Tror det kalles enkel morro...

So long,
Therese


- Just here to show how easy it can be to have some fun. Two friends and one friend of a friend, in London, doing everything or nothing. Just hanging out. Met up for one beer at a pub, ended up spending the whole day together. 
Beer, pub, dinner and fun around the city. No wonder why I love this city! Right, time for bed. This old lady (soon to be 27, oh oh!) needs all the sleep she can get before work at 5am tomorrow morning. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar