fredag 8. mars 2013

6 Months Anniversary!!

8. September 2012 flyttet jeg fra Moss, og til denne gata i London... Fra Norge til England.
I dag er det 6 mnd. siden... Jeg har bodd i London i ett halvt år!


Ifølge planen min, er jeg nå halvveis. Planen var jo å flytte til London for ett år, for å få noe annerledes til å skje med hverdagen min, møte nye mennesker, og for å lære engelsk bedre. Tiden har gått så ufattelig fort, samtidig som den ikke har det på ett vis. Det føles som om jeg har bodd her mye lengre enn 6 mnd. Men kalenderen lyver jo ikke, det har "bare" gått 6 mnd. ....
Jeg stortrives, og gleder meg til 6 nye mnd.!

Tenkte jeg skulle lage ett innlegg om hvordan jeg bor også, for dere som ikke har vært her.
Vise dere rommet mitt... Merkelig ting å si... "Vise dere rommet mitt" sist jeg kunne si det, var da jeg var 17 og enda bodde hjemme! Men det får bli senere i dag, eller i løpet av helgen. Nå skal jeg dra det trøtte trynet mitt på jobb...

Therese


- 08. September 2012 was the day I moved to London. From a small town i Norway, called Moss. To this beautiful street in London. 
My plan was to live here for one year. To experience something new, meet new people and learn english better.  
I've had 6 fantastic months, and I'm looking forward to 6 more months to come! Yey!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar