fredag 29. mars 2013

Happy Easter Everyone


Da var det helg, og påske... I år har jeg absolutt ingen følelse på at det er påske. Ingenting er som tradisjonen sier, med påskeegg, ski eller påskekyllinger for min del i år. Men i går fikk jeg jo denne fantastiske påskeharen av ballong-dama. Så nå står den på nattbordet mitt og titter bort på meg. Fantastisk eller hva?! Håper bare ikke den sprekker midt på natta... Påskeharen som sprakk...? Nei det kan vi ikke ha noe av.

Håper du har en fin påske med familie og venner, sjokolade og skirenn. Jeg er her jeg... God påske til deg som er der!

Therese


It's weekend, and it's Easter! This is the only decoration I got. No wonder why I can't feel it. The Easter-feeling is gone... At least I got this fantastic balloon Easter-bunny that the balloon-lady made me yesterday. Right, Happy Easter everyone!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar