mandag 18. mars 2013

71 ° Nord


Dette er hva som gjør min mandag ekstra bra i dag... En kopp grønn te med mint, og dagens episode av 71 ° Nord på nett-tv. Kan ikke legge meg før jeg har sett dagens episode!


"Heia Christian!"
Jeg syns det er drit kult (rett og slett) og se hvordan Christian har gått fra å ha kallenavnet "Divaen" i første episode, til å nå være "Smartingen".

Med hans stå-på-vilje, gode mot og et trent hode, er jeg sikker på at han kan nå langt! Jeg har jo til og med betalt for å få se TVNorge, her jeg sitter i England. Så nå må du vinne Christian!

Men, tilbake til dagens episode! Jeg må snart i seng, for i morgen skal jeg ta imot lillesøster, med kjæreste og barn her i London! Deres første flytur med minsten... Gleder meg!!


Therese


This is what makes my Monday extra special. A cup of green tea, and todays episode of the norwegian tv-program 71° North. I cheer for Christian Ingebrigtsen from a1! He is doing such a good job, and the way he have proved that he's not just a pretty face... I hope you win Christian! Right, back to todays episode... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar