søndag 10. mars 2013

My collection


Mobildeksler... Og der (!) var hun 14 år, og samlet på mobildeksler igjen...
Greia med iPhone er... at du jo må ha deksel på den for å beskytte den. Og hva gir vel mer mening enn å ha mange deksler, så man kan variere etter humøret?!
...
Ok, nå høres det ut som om jeg har noen alvorlige humørsvingninger, og stadig må bytte deksler. Men det er ikke sant, for jeg kan ihvertfall ha ett deksel om dagen...

Nå har jeg bestillt meg deksler fra nett. Jeg som aldri bestiller ting på nett. "Det er fali' det!"
19 dager etter at jeg bestilte, datt pakken inn dørsprekken (engelsk sjarm å få posten inn i brevsprekken på døren). Og de som kjenner meg kunne nok lett gjettet på at jeg neppe bestilte kun ett deksel. Å ta avgjørelser er nemlig ikke lett, og de er jo så søte... Alle sammen... Så da ble det fire denne gangen...


Finn én feil...
Jepp! Ku-dekselet mitt er jo opp ned! Det vil si de har klart å sette teksten på opp ned. Så da ble det å måtte kontakte kundeservice da... Det er nettopp slike ting som gjør at jeg aldri handler på nett! De skulle sende meg ett nytt ett, så om ca 20 nye dager, vil jeg nok motta ett deksel til.... Bah!
Dekslene er bestilt fra miniinthebox, og favorittene denne gangen ble helt klart Lille Apen, og Captain America. Kunne forsåvidt også vært ku-dekselet, om det hadde vært som det skulle...


Therese



- My collection of phone cases... New phone means new phone case(s). Those who know me, knew I would never just order one. I'm too bad on making decisions, and they were all so cute! Of course I need more than one. So I can change them when my mood changes. 
....
Ok, that sounds like I'm having really bad mood swings, but I don't! I can at least keep one case on for one whole day at the time... 
I ordered these online from miniinthebox. As you can see, one of the phone cases are broken. The text is upside down, and I was NOT happy when I saw that! After waiting 19 days for them to arrive, now I can't use one of them... I've contacted them and they say they will send me a new one, so I'll just have to wait for 19 more days now... Bah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar