tirsdag 18. desember 2012

Winter Wonderland

I den evige jakten på julestemningen var Maja og jeg, i Hyde Park sist uke, før hun dro hjem på juleferie til Norge (Uten meg... Sviker!)

Koselig, kaldt, og folksomt... Kort sagt...




Noen av oss blir jo som barn igjen når vi ser karuseller... Og derfor er jeg i ettertid glad for at jeg frøs så fælt, at tanken på å fyke rundt i lufta ikke fristet... Det kunne fort blitt en dyr fornøyelse med de prisene det var der...


Og hvis du nylig har lest boken Snømannen, av Jo Nesbø, så forstår du godt mitt skeptiske ansikt når jeg så disse snømennene stående rundt omkring...


Heldigvis kom smilet fort tilbake når jeg fant "Nissen i mitt liv", og Maja fant bamsen som ikke skulle bli med henne hjem, men som var veldig søt! Herlig kveld! Alltid like gøy å gå ut med denne søte jenta! Gleder meg til dere kommer "hjem igjen" begge Maja-ene! Miss you roomies!


Det var vårt Winter Wonderland... I grove trekk... Utelot Santas Pub, bekjente vi traff og mat-tokten vi endte opp på... Du vet. Detaljene...

Markedet anbefales om du er i London i juletiden. Mye som skjer, mye å se på, mye å bruke penger på, godt utført, annerledes enn hva vi har hjemme, og morro for ungene. Men lørdag ettermiddag to uker før jul er nok en litt uheldig tid å dra dit på. Alt for mange mennesker! Heldigvis skal markedet stå til 6 januar, så muligheten er der for å dra tilbake om man vil det etter jul...
Jeg for min del har fått min dose.

Sweet kisses
Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar