tirsdag 11. desember 2012

Still looking


for the Xmas spirit....

Tiden flyr og det er rukket å bli 11. desember allerede. Planene var å blogge masse i desember, og dele julestemningen med dere. Men den julestemningen... Den er gone!
Kom såvidt innom første helgen i desember, da jeg hadde besøk hjemmefra. Men siden det har jeg verken sett eller merket noe til den. Redd den ikke kommer før jeg sitter i sofaen hos ho mor sent den 20. desember og spiser julemarsipan og drikker julebrus...

Anyways...
Siden sist har jeg hatt besøk! Av skjønne Karoline, og den godeste Luis. Makan til bra folk skal man lete lenge etter! Jeg hadde en kjempe-helg, som desverre gikk alt for fort..

  
  
  

I kjent Karoline&Luis-stil, hadde de som alltid, noe å lære meg. Denne gangen: Indisk mat!
Sist: Sushi, og neste gang (visstnok): Rødvin.... 
Skjønner at jeg har mye å lære, og at dette neppe var siste gang jeg så disse herlige menneskene! YES!

Og selv om tiden gikk alt for fort, rakk vi både shopping, middager, pub og en smak på utelivet. For å ikke snakke om kulda som brått bestemte seg for å nå London like før jeg skulle ha besøk! Makan! 

Gleder meg allerede til neste gang de kommer! Og i mellomtiden skal jeg spise indisk.... Masse indisk!



Sweet kisses
Therese




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar