lørdag 15. desember 2012

They call it Santacon...

I dag har jeg vært ute en rask tur for å få kjøpt den siste julegaven som sto igjen med ett digert ? på listen over årets julekjøp... Endelig er jeg så godt som ferdig!

  

  

Snublet nesten over ett par løpende nisser i bare underbuksa, da jeg tuslet hjemover mot Trafalgar Square. Litt skuffet over at jeg ikke rakk å ta bilde i det de løp forbi meg (fikk en sjanse til litt senere), tuslet jeg videre og møtte på ett par nisser til...  (og en stk. forvirret alv)... Helloooo julestemning!
Ikke rart jeg elsker denne byen! Det er alltid noe som skjer! Og Trafalgar skuffer aldri.... My favourite place! I dag var det Santacon som foregikk... Litt usikker på hva det går ut på, men det er ihvertfall en ikke-politisk, ikke-troende feiring av noe slag.

Skal vise dere en av julegavene jeg kjøpte, etterpå... (Den er jeg så fornøyd med!) 
Men først en date med søss og nevø på skype.

Sweet kisses
Therese

1 kommentar:

  1. hihihi så løye!! Godt at du har komt i julastemning søte deg! klem!

    SvarSlett