mandag 17. desember 2012

Bake off

First of all... I'm SO sorry, for all of my colleagues who have to try out my cookies tomorrow...!

BUT! On the other hand, don't say I didn't warn you...


I dag har Therese drevet med ting hun ikke kan igjen... 

Step 1, finne ingrediensene fra en norsk oppskrift i en engelsk matbutikk... 
Høres kanskje ikke ut som verdens mest kompliserte oppgave. Men det tok sin tid... Og perlesukker... Det droppet jeg lett! Hvordan kan de ha "hundre og ørten" forskjellige typer mel?! Eller for å ikke snakke om sukker?! 

Anyways...

Step 2, å faktisk bake kakene etter oppskrift, når du egentlig ikke vet om du har de rette ingrediensene, men ihvertfall har noe som ligner... 
Og utstyr til å bake med, DET mangler jo til de grader i dette kjøkkenet. Så en stor bolle og gaffel gjorde susen... 

Mine stakkars kollegaer som synes det var en kjempe-ide med bake off... Jaja... Jeg skal ihvertfall ta med mine litt mindre heldige Serina kaker, skrive en annen persons navn på de, og late som ingenting i morgen. Spise kaker, og stemme på den ene og den andre. Stemme på alle andre enn mine egne vel. God jeg ihvertfall ikke ga meg ut på noen kompliserte kaker. Da hadde jeg stått over benken enda...

Sweet kisses
Therese

Beklager dårlige bilder, men ikke alt egner seg stort og flott ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar