mandag 14. januar 2013

S.N.O.W

Yep! Snø i London i dag. Første snøfallet i vinter, og nordmannen i meg var hakket over normalt begeistret over dette kalde våte som datt fra himmelen en tidlig mandags morgen!


De som ikke har jobbet innendørs med null mulighet for å se ut i løpet av dagen, kunne også fortelle meg at det faktisk har snødd gjennom hele dagen i dag. Men nå er det jo så klart alt borte, og vi er tilbake på pluss-siden av gradestokken. Men det har snødd, og det er det viktigste! Og til fredag er det meldt mer snø! *Love*

Ellers i dag har jeg hist på en skoleklasse fra Bærum, da jeg passerte de på tube stasjonen på Harrow! Jeg kunne jo nesten ikke tro at det var sant. "Nordmenn her lissom?!" De nordmennene jeg vanligvis hører vimser rundt i Oxford Street, Notting Hill og andre typiske turist steder. Så det var en ny erfaring.

For å toppe en fin mandag, tok jeg og Maja med oss indisk mat med hjem etter jobb. Tror jeg har fått meg en favoritt der. Indisk for 10pund (100nok), middag for to dager.
Og å komme hjem til at andre Maja hadde vasket leiligheten var heller ikke feil! Herlig mandag, herlige roomies! Mange små gleder, og jeg smiler enda fra helgen. Ok, for mye idyll! I get it!

Over og ut med idyllen, tirsdag i morgen sweethearts!

Sweet kisses
Therese


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar