onsdag 2. januar 2013

Min nyttårsaften 2012/2013

Jeg vet godt at vi snart er på dag 3 i det nye året. Men kropp og sjel har vært sliten de siste par dagene... Nyttårsaften min i år ble alt annet enn hva jeg har gjort tidligere. På egne ben i London. Uten venner og familie. Men slett ikke alene! (Og heldigvis sammen med noen gode kollegaer) Det var det villeste nyttårsaften-showet jeg har vært med på! Antall mennesker, musikken og feststemningen i HELE byen, og fyrverkeriet.... Ble helt satt ut av det hele jeg... 

Det var magisk å stå ved siden av Big Ben i det klokken slo tolv slag og fyrverkeriet dundret rundt ørene. Neste år håper jeg virkelig på å få vist dette til ihvertfall noen av de jeg er glad i.
BØR OPPLEVES!


Håper dere hadde en fin feiring, og at dere er klare for det nye året!

Og btw. Hvilken dag var nyttårsaften på i år?! MANDAG så klart show og alt var bra da.. Do I need to say more?! 

Sweet kisses
Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar