tirsdag 22. januar 2013

Snø + London = Kaos

Da er helgen over, og jeg er ikke lenger "snøfast" i Chalfont, men tilbake på rommet mitt i byen.

Helgen har gått så fort at jeg nesten ikke var klar over at den var over. Lørdag dro jeg til en venninne i Chalfont, utenfor London sentrum. Kjempe koselig village, med kjempe koselig selskap! Og legger man til snø, rødvin og indisk, så forstår dere tegninga.




Søte Cassie som ikke var helt fornøyd med å måtte stå i bånd sammen med meg i bunnen av bakken da barna akte i snøen... Urettferdig mente hun, helt i orden mente jeg... 



Utifra bildene kan dere jo se hvor "mye" snø det er kommet. Ikke rart skoler og enkelte butikker måtte stenge... 
Og at jeg ble "snøfast" kom heller ikke som noen stor overraskelse. Sommerdekk er ikke helt tingen på snø, og tog/tub er ett håpløst fremkomstmiddel så lenge det er engelsk og snøvær. Så da ble det sånn da. To netter i Chalfont, og veldig hyggelig!

Nå må frøkna sove. Ferie denne uken, men det vil ikke si at jeg ikke har ting å gjøre... I morgen er det jakten på treningssenter!

xxx
Therese


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar