mandag 8. oktober 2012

W.O.R.K

Dagene som husfrøken er over! Sove til man våkner av seg selv, planlegge dagen mens man spiser frokost i pyjamasen, for så å shoppe, spise ute, gå turer i gater man aldri før har gått… Well… It's all over now… 

  
Den søteste gaten vi har funnet så langt. Med den søte Maja

De sier det heter "jobb"…

I dag er det første dag i ny jobb. Det vil si en jobb jeg har hatt i 8 år. Men en jobb i ett annet land, på ett annet språk, med andre mennesker, og en hel haug av forandringer fra det gode trygge der hjemme… Jeg er så klart både spent og nervøs. Men jeg har jo ant at virkeligheten ville komme en dag. Og etter 1 mnd. med fri i London, må man faktisk jobbe igjen.. Pengene går farlig fort her borte… Gud som jeg er dyktig på det området! 

    

I forsøk på å gjøre ting som er gratis og som ikke vil svi fullt så mye i lommeboken, har vi faktisk vært på div. museum (gratis inngang)… Men etter to stk. museum på samme dag, kom Maja og jeg frem til at museum kanskje ikke helt er tingen for oss… Det er så mye gammelt der!
Så da gikk vi på Starbucks for å titte på mannfolk istede… Noen som ikke var fullt sååå gamle. Hvem sa vi ikke prøvde?!

Tid for jobb...Woodgreen neste! Wish me luck!

Sweet kisses
Therese

1 kommentar:

  1. Gleder meg til å høre hvordan din første arbeidsdag i London har vært ;))
    Stooor klem til jenta mi <3 <3 <3

    SvarSlett