søndag 21. oktober 2012

Søndag!! What to do?!

I dag har jeg vært på gamle trakter. Planen var egentlig så enkel som å gå for å se om jeg fant frem til hotellet og området jeg bodde på første gangen jeg var i London.
Jeg fant frem, gikk rett på! Men det som var annerledes denne gangen var at jeg fikk med meg så mye mer av området rundt! I dag oppdaget jeg den gamle koselige puben som lå vegg i vegg med hotellet, alle de små koselige butikkene jeg ikke så sist, og at det faktisk var litt utvalg av restauranter i området rundt hotellet! Var jeg blind sist jeg var her?! Eller var bare alt veldig stort og nytt, og nesa var for godt plantet i det kjente turist-kartet?!

Hotellet jeg bodde på. Mercure Hotel Bloomsbury.

Puben jeg ikke så sist. Selv om ja, det oransje murbygget til venstre i bildet er veggen på hotellet...

...

Det hadde tatt meg så mye mindre tid enn forventet å finne frem hit, så kunne ikke snu nå. Jeg fortsatte opp gaten, til Russell Square, hvor det var en festival av noe slag. Så der måtte jeg jo innom!

Der møtte jeg på denne robot-dansende/syklende raringen

Og fant dette fine (?) pianoet





Og wooops, så var søndagen over... Typisk søndag i London. Bare å gå ut, dra inn til by'n og du finner garantert noe uventet å se. That's why I love this city!!

Mandag, og jobb i morgen. På tide å legge seg med andre ord. Vekkeklokka hyler og skriker kl 5 i morgen tidlig...

Sweet kisses
Therese

2 kommentarer:

  1. Ser ut for at du koser deg da ........ Klem fra C, M og G

    SvarSlett
  2. Fine bilder Therese! :) Håbe det jekk fint på jobb! klem :)

    SvarSlett