tirsdag 2. oktober 2012

NIN

Opp og hopp!
Tirsdag, og jeg skal i intervju for å få meg NIN... National Insurance Number. Det har ikke vært så enkelt å få som jeg hadde trodd. Eller enkelt var det igrunn, hadde jeg bare visst fra starten av hvordan man skaffet seg det.


Nå har jeg ihvertfall ordnet og fikset det jeg kan. Så ett aldri så lite intervju nå, så skal det nok snart være i boks, og jeg kan starte i den nye jobben. Jobben som bare venter på meg... Gleder meg!

På tide å helle i seg siste skvett av te-en (England og deres innflytelse!Ingen grunn til engstelse pappa, jeg drikker fortsatt kaffe når jeg får muligheten!) Må komme meg avgårde!

Ha en fin-fin dag!
Sweet kisses
Therese

1 kommentar:

  1. Lykke til Therese :) Håbe de vil godta deg då :D
    Fin dag te deg!! klem :)

    SvarSlett