søndag 18. november 2012

Mission: Julestemning

Nå er det faktisk "bare" 32 dager igjen til jeg setter rompa mi i ett flysete på vei hjem til Norge for å feire jul! Men hvor er julestemningen?!
I dag har jeg og søteste søte Maja vært ute på mission: "jakten på julestemningen"... Slik gikk det:

SportySpiceTherese




DancingQueenMaja




Mission: Julestemning... FAILED! 

Bedre lykke neste gang er det noen som sier. Egentlig tar jeg det helt med ro, for Silje Svendsen har lovet meg å sende brev til julenissen og be om snø til jeg kommer hjem. Så da er det jo klart det blir hvit jul i år! Gleder meg!
Håper dere hjemme har hatt en fin-fin helg, som straks er over. Og super masse gratulerer til Mats og Sandra der hjemme som fikk ei litta tulle til i dag! Kjempe stas!! 

Sweet kisses
Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar