mandag 26. november 2012

#Hjemlengsel

Noen ganger, ikke mange ganger, men noen ganger kommer det som lynnedslag fra blå himmel. Hvis man kunne der og da ville man satt seg på første fly nordover. Første fly hjem. Bare for en klem, bare for å si hei. #Den følelsen.... #Hjemlengsel....

Man kan jo lure, hva i all verden er det jeg driver med?! Flytter til ett annet land, der jeg ikke kjenner en sjel. Bort fra venner, trygg jobb og bort fra verdens beste familie... Fordelen da, er at familien er familie. Så de må faktisk slite med meg for resten av våre liv! Og det er igrunn ganske godt å tenke på. 



Savner den fantastiske familien min!! Jeg har det fantastisk her, kunne ikke gjort mer rett enn å flytte hit. Men her, skulle også gjerne vært hjemme med familien. Gleder meg til å se de av dere jeg kan få sett i julen. Mamma skal få slite med både middags-ønsker og skravla mi. Søster og nevø skal jeg ikke slippe av syne de dagene jeg er hjemme. Her snakker vi følge-dere-på-do-ikke-slippe-av-synet...
Og pappa & co, som skal være i Brasil i julen: Dere må regne med en ekstra kose-overdose når jeg faktisk ser dere neste gang!! Jammen godt jeg skal bo i huset ditt pappa, så jeg får en bitteliten pappa-dose også.

Utrolig glad i dere alle! Savner dere!

Sweet kisses
Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar