mandag 12. november 2012

Bonfire night

Bilder fra helgen som var.

Feiret Bonfire Night sammen med gode venner, i Little Chalfont i helgen. Fyrverkeri showet var helt utrolig bra, så vil dele noen av bildene jeg tok. Kvaliteten er ikke den beste, siden smarte meg hadde lagt igjen kamera hjemme. Skylder på mye jobb, stress og lange dager. Men noen bilder ble det jo:

 
 
 
  

Blir nok ikke helt det samme for dere å se disse bildene, som det var for meg å se showet. Men dere får bare tro meg. Det var bra!
En kjempe koselig helg, som gikk så alt for fort. Hva er det med denne tiden som bare løper fra meg?! Jeg skal jo helst rekke alt!

Nå: sove! Opp tidlig, og tilbake på jobb i morgen tidlig. Nå begynner butikken å se bra ut, og det nærmer seg nyåpning! Tanken på frihelg neste helg er ikke vond... 

Sweet kisses
Therese

2 kommentarer:

  1. Bildet av den lyselilla var kjempefint!
    Ha en fin uke og kos deg med frihelg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte du :)
      Så koselig å se at du har vært innom her Monica! Håper alt står bra til!!

      Gooood helg!

      xx

      Slett