søndag 8. desember 2013

Today's Xmas hunt

Etter julebord i går, våknet jeg til uvisst antall snapchats fra venner som ville vise frem/klage på den fine hvite snøen som tydeligvis hadde lagt seg gjennom natten. 
Og da jeg logget på facebook litt senere fortsatte snø-bilde-trenden der også. Så jeg gjettet meg på at vinteren er kommet til gode gamle Norge. 

Lett påvirkelig som jeg er, spratt jeg ut av senga for å titte ut mellom gardinene, i håp om å ihvertfall se is på bilene utenfor... 
Jeg fikk ikke helt det resultatet jeg hadde håpet på, og satte dermed på meg joggeskoene for å jakte på julen...





Etter en times tur på jakt etter julen, julefølelsen, eller så mye som litt rim på bakken, måtte jeg bare innse at julen i London i år kanskje ikke blir helt hvit og full av snø...
Jeg tror jeg så rim på noen krakker i går kveld, men ellers så har jeg enda ikke sett tegn til is eller snø.
Hvor er julestemningen?!


Selv ikke disse to britene klarte å få meg i julestemning i dag... Julen, vi ses igjen neste år vi. 2014!
For dere som har snø: Nyt det! Gå ut og ak! Det er det jeg ville gjort... Istede skal jeg bruke kvelden på skype med lillesøster, og å spise pannekaker og se på film. God søndag til deg som titter innom!


Therese

After Xmas party last night, I woke up this morning to a unknown number snapchats, all pictures from a snowy Norway. Facebook was no better, also full of snowy pictures, so I jump out of bed, looking out my window in hope of finding a white London morning. 
But what did I find?! SUN, and green grass! Where's Xmas, snow and the Xmas-feeling?!

So off I went, hunting for the Xmas-feeling... You can probably tell by my pictures, that I didn't exactly find what I was looking for... Is this what they call an English Xmas? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar