mandag 15. april 2013

Noen skritt bortafor... Ligger Brick Lane



Stedet hvor ingen reagerer om det går en "StarWars-mann" nedover gata midt på dagen.


Hvor husveggene er fulle av gatekunst . Så mye av det, og så kult! Det gir helt klart en egen sjarm til stedet...


R.I.P WHITNEY... Alt har vel en historie. Men denne vet jeg ikke. Vil gjette på at en stor tilhenger av Whitney Houston kan ha vært innblandet.


More street art... Og ja, da er det Maja jeg tenker på denne gangen. Vakre roomien min!



En av de beste brukt-sjappene (etter min mening) har også fått plass i Brick Lane. Her smeltet jeg totalt for noen gamle melkeflasker (skulle jo tatt bilde av de så klart...), men med Majas stemme i bakgrunnen: "Hva skal du med de der da? Sett de ned igjen, det er jo bare skrap"... Hahaha! Takk for de sparte pundene Maja, neste gang tar jeg med meg Victoria Wikhaug hit! Du hadde nemlig storkost deg her vennen...


Siden jeg hadde en "ordentlig tjukk dag" på lørdag, så var det ekstra godt å ha pene Maja som jeg kunne rette kamera mot. "Alt kler den smukke, Maja! Den der burde du kjøpe!"




Brick Lane der altså dere... Det er egentlig mer å vise herfra, men noe kan jo spares til senere anledninger. Gleder meg allerede til å komme tilbake. Det beste med stedet er jo at jeg bor rett borti her!

I morgen venter Norge på meg. Kalde, gode, gamle Norge... Mamma har fått liste med ting hun må ha i kjøleskapet når jeg kommer hjem. Brød eller wasa knekkebrød (ikke i kjøleskapet), melk, brunost og leverpostei med agurk... Ja også litt ostepop i godte-skuffen da. Så blir jeg så glad!


Vi snakkes plutselig!
Therese


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar