torsdag 11. april 2013

First aider...Me?

I går var jeg på kurs... På kurs i 6. etg i dette bygget:


Kanskje noen som kjenner igjen H&M sin flaggskip butikk i Oxford Circus?
Den hadde reåpning for ett par uker siden, og er nå blitt større og bedre. Ser helt smashing ut! Og det var veldig gøy å få se hvordan ting foregår i en så stor og så travel butikk, med så mange ansatte! Litt annerledes enn min hverdag, selv om jobben er mye det samme både her og der.


Men... Jeg var ikke der for å være VM, jeg var der for førstehjelps kurs. Jeg som blir kvalm og uvel bare ved tanken på blod... Meg hadde de sendt på førstehjelpskurs. Vet ikke helt om jeg syns det var rett mann på rett sted, men gjennomført, og bestått er det ihvertfall. Nå får jeg bare håpe jeg aldri får bruk for det vi lærte, så skal alt gå bra :)

(En sniktitt på vinduet i Oxford Circus... Syns de var så godt utført...)

I morgen er det tilbake til disse  dukkene. Eller ikke nøyaktig disse, men ett par herremenn som står og venter... Hørtes ikke bra ut... Fredag i morgen, og DET høres bra ut!
Håper du har en fin helg i vente. Jeg sliter enda litt med å finne gleden, men heldigvis har jeg en roomie som holder meg både opptatt og med selskap. Så vi skal ut!


Therese



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar