søndag 23. september 2012

Besøk hjemmefra!

Da var den lille jenta alene i storbyen igjen. Jeg har hatt en helg utenom det vanlige...
Jeg har hatt besøk hjemmefra! Besøk av verdens beste mamma og stefar.

Love you mummy!

Jeg har kanskje ikke bodd i London mer enn to uker, men det var utrolig koselig uansett! Kan igrunn venne meg til å få besøk...
Å få en helg til å gå i London er null problem. Problemet er vel heller å utnytte tiden best mulig.
Og det syns jeg vi fikk det til veldig bra. For det vi ikke rakk, det kan vi jo ta igjen neste helg gang!

   
   

Som den langt fra lommekjente guiden jeg har rukket å bli, fikk vi prøvd oss på London Eye. 
En kjempe fin tur på ca 30 min, med utsikt over så godt som hele hjembyen min! Hjembyen... 

Når vi ikke satt 135m. opp i luften og tittet på London by, satt vi gjerne på en buss eller gikk fra sted til sted. Det fine med London er at jo, det er stort, men at det heller ikke er langt mellom severdighet og severdighet... 
Enkelt å komme seg rundt! Plutselig elsker jeg kollektiv transport...

   
   

Nå sitter mamma og Ste på flyet hjem, og en veldig hyggelig helg er snart over...

Over meg faller regndråpene lett på takvinduet, og jeg kryper under dyna med en god film.
I morgen er det mandag, og jeg skal møte verdens beste stemor for lunsj, før hun drar hjem igjen til Norge etter at også hun har vært i London i helgen! Kooooseliiiig!

En goooood søndag til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar