torsdag 27. september 2012

A walk in the park

I går hadde jeg en fin tur i Victoria Park, som er den nærmeste grønne parken vi har her hvor jeg bor. Ti min å gå, så er vi i parken som tar deg langt bort fra all storbyens mas og tjas. 
Tenkte jeg skulle dele noen bilder av parken med dere hvis bare dette elendige nettet vil samarbeide:

  
  
  

Fine parken... Den er helt sikkert bare småtteri i forhold til mange parker ellers rundt om. Men å ha denne så nære, er mer enn nok for meg. 
Er så koselig hvordan folk bruker parken til å lufte hunder, trene, spille fotball, løpe i grupper med barnevogner fremfor seg, piknik og alt som følger med! Blir nok mange turer hit... 
Og for å ikke glemme: 

  

Lille nysgjerrige Freddy! De er mange og de er veldig vanlige i London, men jeg synes av like vel at de er like søte hver gang jeg ser halene deres fyke over parken, eller opp i treet utenfor kjøkkenvinduet. 
Håper jeg aldri blir så vant til å se de at jeg slutter å reagere når de er i nærheten. De er jo så søte!! Og han her, han håpet nok på at jeg skulle ha mat i hendene når jeg satt meg på huk. For han var ikke sen med å komme bort...
Neste gang Freddy, neste gang...

Jeg hadde egentlig planlagt en tur til parken i dag også, men Oxford Street lokket meg, så det får bli Victoria Park i morgen istede. Det er ett hardt liv!
Skal faktisk snart begynne å jobbe igjen, etter en mnd. uten, så bare å nyte de siste dagene med fri... Skal fortelle dere mer om jobben min og hva som skjer senere!

Sweet kisses
Therese

1 kommentar:

  1. Hei snuppeluri!! Visste om den nye bloggen din ja ;) E bare litt treig te å skrive, sorry ;) Ser jo ut som du har det som plommen i egget du då!! Glede meg te å høre om jobben å håbe på å se någen bilder av koss du har det i din nye crib :) Kos deg med Freddy og søndag <3

    SvarSlett