onsdag 25. desember 2013

Xmas is finally over!

Bilder fra min julaften alene i London. Jeg er sikker på at dere nesten ikke kunne vente med å se hvordan den dagen gikk for seg. Så her har dere høydepunktene:



*45 (!) julegaver å åpne
(Takket være lillesøster og fantastiske venninner, ble disse åpnet med smil og tårer om hverandre)

*Julebrus
(Ingen jul uten)

*Fjorårets julestrømpe fra lillesøster, fylte jeg med div. godis
(Og latet som det var julenissen som hadde gjort jobben)

*Første julegave jeg åpnet var fra nevøen min, og det var en god gammel kjenning av en fisk!
(Etterfulgt av 40 andre norske matvarer)

*Ribbemiddag for én 
(Var passe stolt da jeg satte tennene i sprø svor, og forstod at jeg hadde laget ribbemiddag for første gang i mitt liv. Og det uten å sette fyr på noe!)

*Kl 22.00
(Sluknet jeg som en sliten unge på julaften)

Dette var min julaften. Hvordan var din?
I morgen er det heldigvis tilbake til jobb, og hverdagen. Vel, det skal jeg visst være litt forsiktig med å si. For ifølge enhver jeg har snakket med så er i morgen, 26. desember, Boxing Day, årets værste dag å jobbe i handelsbransjen. Så vi får se da... Men frem til det skal jeg ihvertfall jobbe med å bli kvitt den årlige jule-migrenen! God natt


Therese

Pictures says more than a thousand words, right? This was my Xmas Eve, alone in London. 
Norwegian Xmas soda. 45 (!) presents from my best girls and sister back home. Norwegian Xmas dinner, made by yours truly. Xmas stocking, I pretend it was brought by Santa him self. And of course: 10pm bedtime! 
How was your Xmas this year? Boxing Day tomorrow, so I better be prepared, and get enough sleep, before a crazy day. At least thats what people tells me to prepare for, so we'll see. Enjoy the last of your Xmas! I'm happy it's almost over. Good night



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar