tirsdag 24. desember 2013

the Xmas dress 2013

Da var neglene lakkert røde, kjolen funnet frem, vin innkjøpt og noe lignende ribbe ligger i kjøleskapet med salt og pepper på. Det blir nok jul i år også. Selv om man er alene og i ett annet land enn resten av familie og venner. Pytt pytt... Da har jeg jo fått prøvd det også, ikke sant?


Selv om denne julen ikke ble jul for meg, så er det jo ingenting som tilsier at jeg ikke kan pynte meg i morgen. Så her skal den nye kjolen fra Zara frem! Anledning nummer to for denne kjolen, men det er bare bra, for den er perfekt! En slik kjole som man alltid føler seg vel i. I love it!

Men nå, sove... Jobb i morgen også, akkurat som hvilken som helst annen dag. Passer meg igrunn ypperlig... Koselig å høre vinduet riste av vinden, og regnet som pøser ned på taket. Storm ute...

God natt alle søte små!

Therese

So my nails are painted red, my dress is ready, wine and some sort of pork meat in the fridge, it's all waiting for tomorrow to come. Who says I'm not supposed to have a nice Xmas Eve even tho I'm alone, right? 
This Xmas turned out to be no Xmas for me. But I honestly can't go Xmas Eve without dressing up! I'll be wearing my new dress from Zara. I LOVE IT! 
Right, time for bed. There's a storm going on outside my window, so I'm happy to be here where I am tonight. 

Good night, Sweethearts!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar