onsdag 1. mai 2013

Spring is here!

Jeg har ikke vært mye til blogger om dagen...


Kanskje ikke så rart med tanke på at jeg har vært en uke i Norge, (som var fantastisk! Så koselig å få se så mange venner, familie og kollegaer på en og samme Norges-tur) og når jeg kom hjem hit til London var jo våren kommet for fullt! Nå er det helt fantastisk å bo i London igjen. Ikke at det har vært så ille tidligere, men London på dager som dette... Jeg elsker det! Kunne ikke tenkt meg bedre sted å bo.
In love!


Ny piercing har jeg også fått siden sist. En liten bling-bling som snart får selskapet av enda en liten bling-bling, og som igjen mest sansynlig vil få selskap av en tredje bling-bling. Men da er det stopp.
I think...


Men god blogger eller ikke, jeg er god på å nyte det fine været, solen og alt som hører med. Vurderer til og med å ta opp løping i parken, Victoria Park. DA må jo været være bra om dagen. Hehe...

Håper dere hjemme har hatt en herlig dag med sol og fri 1. mai. Jeg har jobbet med Beyoncé i vinduet på H&M i hele dag.

Woops! Tid for tur! Maja x2 og meg skal visst ut og "lufte oss" litt... See ya'!


Therese

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar