mandag 3. mars 2014

Frokost for B-mennesker



Havregrøt som skal stå i kjøleskapet over natten. Perfekt frokost for sånne trøttinger som meg, som knapt nok får opp øynene innen man står på jobb og skal prestere.

Jeg har kun blandet sammen en passe stor dose av hver. Litt melk, havregryn og gresk youghurt, til jeg syns konsistensen ser sånn nogenlunne bra ut. Ett lite dryss av frosne bringebær, og den er klar for kjøa!
Enkelt, greit, og mettende. For min del deles måltidet både til frokost og teabreak ett par timer etter arbeidsdagen har startet. Aldri vært ett frokostmenneske sånn i hverdagen. Men de sier jo det er bra for deg. Frokost, dagens viktigste måltid osv.... Jeg skal gi det ett forsøk!
Hva spiser du til frokost? Noen gode tips, på enkel, sunn, god og rask frokost?


Therese


The perfect breakfast for zombie looking people like myself in the morning. Overnight oatmeal. 
It's easy, quick, healthy and good. What more can you ask for? All you do is to mix a suitable amount of milk, oats and greek yogurt. Sprinkle some raspberries over (or whatever you must feel like adding), and put it in the fridge. 6 hours later, a nice night of sleep, and you got your breakfast. Ready to go! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar