lørdag 25. januar 2014

Hvor er de nye mulighetene?!


Nytt år, nye muligheter sies det...

Januar 2014 har så langt ikke vært annet enn én stor skuffelse, og lysten til å gjemme seg under dyna har tatt fullstendig overhånd (dermed støv på bloggen).
For å passe på at 2014 ikke skal starte så bra, skjedde det nok en trist ting i går. Vår kjære Sam måtte avlives pga. sykdom... Og jeg som hadde gledet meg SÅ til å se han igjen om bare to uker...


 

Han var verdens beste pus, og når jeg en gang i fremtiden finner meg mann og barn (ha ha! Ja jeg hørte hvor komisk det hørtes ut. MEG med mann og barn...) så skal jeg ha slik en ragdoll som deg Sam.
I mellomtiden, kan jeg titte på bilder og smile av den gode tiden vi fikk med deg.


Therese


It's official! 2014 hates me, and it doesn't seem to stop any time soon. One disappointment after another. Makes me wanna hide under my duvet, until 2014 is over... At least it can only go up from here, right? 
R.I.P our beautiful cat, family member and friend. I miss you already Sam... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar