søndag 17. november 2013

Mannen e jo galen...

Det er ingen hemmelighet for de som kjenner meg, at dette som har med mannfolk og forhold å gjøre, ikke er min sterkeste side. Jeg er faktisk ganske sikker på at det er min svakeste...


Snakk om mye bortkastet tid med grubling! Tårer og sommerfugler, om hverandre.
Jeg løper og løper, men ser ut til at jeg bestandig skal snuble ved målstreken.

Jeg har jo innsett at jeg ikke forstår meg på disse mannfolka, og at drømmemannen sitter ett stykke utenfor min radar.

MEN! Siste erobring, burde nesten få ett kapittel for seg selv. Mannen må jo ha vært gal. Og jeg gal som trodde han var normal. Men skal visst lære mens man lever, og jeg skal ha for forsøket.

Med de to siste forsøkene har jeg gått fra "Kriminell" portugiser, til "Gal" engelskmann...
Vet nesten ikke om jeg bør ta av meg hatten og gi opp, eller om jeg skal velge å se på det som erfaring.
Men drømmeren i meg sier at jeg ikke kan gi opp. Så.... NEXT!

Håper dere har hatt en fin helg! Med mer eller mindre gale mannfolk.


God natt
Therese



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar